Regulament

SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOȚIONALE

ART. 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

  1. Organizatorul Campaniei „ Alertă Giveaway Provocarea Brandurilor!” (denumită în continuare “Campania”) este D+I Activation Agency S.R.L. (“Organizatorul”), cu sediul social în România, București, Calea Grivitei, 140, sector 1, înregistrata la Registrul Comerțului sub nr. J40/9162/2021, CUI RO41226367.
  2. Campania se va desfăşura prin intermediul agenției D+I Activation Agency SRL, cu sediul în Bucuresti, Calea Grivitei nr.140, Sector 1, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/9162/2021, Cod Unic de Înregistrare 41226367 în calitate de Agenţie împuternicita, desfăşurȃnd activităţi legate de implementarea Campaniei, gestionarea şi întegrarea canalelor Campaniei, contactarea cȃştigătorilor şi înmȃnarea premiilor, denumita în cele ce urmează Agenția”. În ceea ce privește operațiunile privind colectări și/ sau prelucrări de date cu caracter personal, acestea vor fi realizate de către Agenţie, în calitate de împuternicit al Organizatorului.
  3. Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial in forma autentica (în cele ce urmează „Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toți Participanții.

 

SECȚIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

Campania este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 99/2000, privind comercializarea produselor și serviciilor pe piață, cu modificările și completările ulterioare, precum și cu legislația română aplicabilă.

 

SECȚIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂȘURARE ȘI DURATA CAMPANIEI PROMOȚIONALE

  1. Campania este organizată și desfășurată pe întreg teritoriul României, pe contul official de Tik-Tok https://www.tiktok.com/@provocareabrandurilor .
  2. Campania va începe pe data de 08.12.2022, ora 00:00:01, și va dura până pe 15.12.2022, ora 23:59:59, denumită în continuare “Perioada desfășurării Campaniei” sau “Perioada Campaniei”. Orice Participant care nu se încadrează în acest interval de timp nu va fi luat în considerare.

SECȚIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

  1. Campania este deschisă participării tuturor persoanelor fizice, cu domiciliul/reşedinţa sau adresa de corespondență în România, cu vârsta de minim 18 ani (împliniţi până la data începerii Campaniei), care respectă termenii şi condiţiile prezentului Regulament Oficial (denumite în continuare „Participanţii”).
  2. Nu pot participa la această Campanie angajații Organizatorului, ai companiilor colaboratoare la această Campanie, inclusiv ai Agenției, si nici rudele până la gradul IV inclusiv ale acestora.
  3. Participarea la această Campanie implică cunoaşterea şi acceptarea integrală, expresă şi neechivocă a prezentului Regulament.

 

SECȚIUNEA 5. REGULAMENTUL CAMPANIEI

  1. Regulamentul este disponibil oricărui solicitant, în mod gratuit, pe întreaga durată a Campaniei, în oricare dintre următoarele modalități:
    1. în format electronic, in urma solicitarii la adresa campanii@provocareabrandurilor.ro sau www.provocareabrandurilor.ro
    2.  în scris, la cererea oricarei persoane trimisă in scris la adresa Organizatorului din Voluntari, Ilfov, Bd. Pipera nr.1i Cladirea Admax Center, etajul 4, biroul 10, cod postal 077190.
  2. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată, în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate şi completate în conformitate cu prevederile Regulamentului.
  3. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau completa Regulamentul, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe desfășurarea Campaniei, cu condiția înștiințării prealabile a Participanților, cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia, fără drept de compensare.
  4. Organizatorul nu își va asuma nicio responsabilitate cu privire la cunoașterea ori necunoaşterea Regulamentului și a modificărilor acestuia de către Participanți, cât timp cât acestea au fost puse la dispoziția Participanților.
  5. Niciun Participant nu va putea solicita continuarea Campaniei și nici repararea unui potențial prejudiciu produs prin suspendarea regulamentară a Campaniei.
  6. Participarea la Campanie implică cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a Regulamentului.

 

SECȚIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PUBLICITARE

  1. Mecanismul campaniei este: dă Follow contului de Tik-Tok Provocarea Brandurilor- https://www.tiktok.com/@provocareabrandurilor și dă share la unul dintre clipurile de pe contul de Tik-Tok Provocarea Brandurilor.
  2. Pentru înscrierea valabilă în vederea participării la Campanie este necesar ca participanții să îndeplinească în mod cumulativ următoarele condiții:
  1. Să aibă drept de participare, respectiv să îndeplinească condiţiile Secțiunii 4 de mai sus;
  2. Să aibă cont de Tik-Tok 

SECȚIUNEA 7. PREMIILE ȘI VALOAREA PREMIILOR

În cadrul acestei Campanii este acordat, prin tragere la sorți urmatorul premiu:

 

 

Premiu (numar si tip)

Descriere premiului

Valoare unitara premiu cu TVA inclusa

1 SKIL 3010 BA BORMAŞINĂ CU ACUMULATOR

Tensiune: 20 „V Max”

Tensiune: 18 V

Capacitate acumulator: 2,5 Ah

Cuplu maxim la articulaţia rigidă: 50 Nm

Capacitate mandrină: 13 mm

Setare dispozitiv de cuplaj: 17 + 1

Capacitatea de găurire în oţel: 13 mm

Adâncime de tăiere în lemn: 40 mm

Turaţie la mers în gol: 0-420/0-1450 rot/min.

Celule acumulator: Li-ion

Capacitate de înşurubare: 8 mm

Timp de încărcare:1,25 Ore

Tip mandrină: Manşetă unică, metal, fără cheie

Comutator pentru reglarea vitezei: Da

Tensiune/frecvenţă (încărcător):

220-240 V / 50-60 Hz

599.99 RON

 

  1. Valoarea totală a premiului este de 599.99 RON (TVA inclusă).
  2. Participanţilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare,.
  3. Câștigătorii nu au posibilitatea și nici dreptul de a cere modificarea caracteristicilor premiilor și nici acordarea contravalorii în bani a premiilor. Câștigătorii sunt singurii beneficiari ai premiilor atribuite și nu pot ceda drepturile asupra premiilor câștigate unor alte persoane.
  4. În cazul refuzului vreunui potențial Câștigător de a beneficia de premiu (prin refuzul unui Câștigător însemnând că respectivul Câștigător nu dorește să intre în posesia premiului), acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului.
  5. Refuzul de a primi premiul trebuie să fie expres exprimat în termen de maxim 3 zile de la data la care Agenția l-a înștiințat pe Câştigător de câștigarea premiului.
  6. În cazul în care Câștigătorul unuia din premii este o persoană lipsită de capacitate de exercițiu, (persoane ce nu au capacitate de exerciţiu – neincluzând minoritatea) aceasta este îndreptățită să intre în posesia premiului numai prin intermediul curatorului legal, incluzând semnarea de către curator a unei declarații, dacă este cazul, potrivit legii, prin care Organizatorul este absolvit de orice răspundere decurgând din acordarea premiului respectiv, precum și de plata oricăror daune sau pretenții de orice natură, legate de premiu și de participarea persoanei respective la Campanie.

 

SECȚIUNEA 8. TRAGEREA LA SORȚI ȘI DESEMNAREA CAȘTIGĂTORILOR

  1. Tragerea la sorţi va fi electronică și se va desfăşura în prezența reprezentanților Organizatorului. Tragerea la sorți pentru acordarea premiilor va avea loc în maxim 21 zile calendaristice de la data finalizării Perioadei Campaniei.
  2. La tragerea la sorţi participă toate înscrierile valide realizate în Perioada desfăsurării Campaniei.
  3. Pentru acest premiu va fi extras un câștigător și 3 rezerve. În cazul în care un câştigător nu poate fi anunţat sau nu poate fi validat în termenele şi în condiţiile stipulate la Secțiunea 9 a Regulamentului, de mai jos, se va apela la rezervă a câştigătorului respectiv, în ordinea extragerii şi se va urma aceeaşi procedura de anunţare şi validare.
  4. Pentru validarea participarii la Campanie, inclusiv la tragerea la sorti si/sau validarea premiului, Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica inscrierile pentru care exista indicii rezonabile de posibila frauda prin contactarea participantilor si solicitarea dovedirii detinerii bonurilor/facturilor fiscale inscrise in Promotie.
  5. Lista câştigătorilor validaţi conţinând numele şi prenumele câştigătorilor şi premiile câştigate va fi publicată pe site-ul www.provocareabrandurilor.ro potrivit prevederilor legale, în termen de maxim 10 de zile lucrătoare de la data validării câştigătorilor.

 

 

SECȚIUNEA 9. ANUNȚAREA ȘI VALIDAREA CAȘTIGĂTORILOR. ACORDAREA PREMIILOR

9.1. Anunțarea câștigătorilor

Anuntarea câştigatorilor si validarea lor se va face în termen de maxim 30 zile de la data tragerii la sorţi, prin mesaj privat pe contul de Tik-Tok. Aceștia vor fi informaţi în legătură cu premiul câştigat şi procedura de validare.

Reprezentanţii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu fiecare câştigător apelând numărul de telefon de pe care s-a realizat inscrierea in Campanie, de maximum 3 ori, în 3 zile diferite, în intervalul orar 9 – 17, la ore diferite. Dacă, din motive independente de voinţa Organizatorului, câştigătorul nu poate fi contactat de către Organizator în condiţiile stabilite (are telefonul închis,nu răspunde la nici unul dintre apeluri si nu raspunde nici pe e-mail), se va apela la rezerve, în ordinea în care acestea au fost extrase.

 

9.2. Validarea câștigătorilor

Pentru validare, câștigătorii vor fi rugaţi să furnizeze datele personale (inclusiv, pe langa nume si prenume) şi să trimită, în termen de maxim 3 zile lucrătoare de la data anunţării, ,iar in cazul premiilor mai mari de 600 RON,  și o copie a actului de identitate, prin e-mail, la adresa indicata in cadrul convorbirii telefonice de validare. Copia actului de identitate al câştigătorului trebuie scanata în format .jpg sau .pdf şi ataşata, subiectul e-mail-ului trebuie să fie numele Campaniei, iar în corpul e-mail-ului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câştigătorului (nume, prenume, adresa completă). In plus, Organizatorul va putea solicita verificari pentru validare, potrivit Sectiunii 8 din prezentul Regulament, inclusiv prezentarea dovezii achizitiei Produselor Participante in original.

Copia buletinului/cărţii de identitate este necesară pentru îndeplinirea formalităţilor legale impuse de Codul Fiscal cu privire la plata impozitelor veniturilor câştigate din premii, pentru premiile mai mari de 600 RON.

În cazul în care un câştigător nu poate fi anunţat sau nu poate fi validat în termenele şi în condiţiile prezentului Regulament, se va apela la rezerve, în ordinea extragerii şi se va urma aceeaşi procedură de anunţare şi validare.

 

9.3. Acordarea premiilor

Fiecare câștigător va fi contactat de către un reprezentat al Agenției care îi va comunica atât verbal, cât și printr-un email, expediat de la adresa campanii@provocareabrandurilor.ro catre adresa înscrisă în campania „ Alertă Giveaway Provocarea Brandurilor” toate detaliile intrării în posesie a premiului, ulterior validarii. Acordarea premiilor se va realiza prin poșta/ curier (la adresa indicata de castigator) în maxim 45 de zile lucrătoare de la data validării caștigătorului.

 

SECȚIUNEA 11. TAXE ȘI IMPOZITE

  1. Organizatorul se obligă să calculeze şi să vireze impozitul datorat pentru veniturile obţinute de către câştigători prin primirea Premiilor Campaniei, în conformitate cu dispoziţiile Codului Fiscal legea 227/ 2015 cu modificarile în vigoare.
  2. Organizatorul va depune declaraţii de venit la autoritatea fiscală competentă pentru veniturile din premii acordate conform acestui regulament. Orice alte declarații de impozit cad în sarcina exclusivă a câştigătorului.

 

SECȚIUNEA 12. RĂSPUNDEREA ORGANIZATORULUI

  1. În eventualitatea unei dispute asupra validității unei înscrieri în cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitivă.
  2. În cazul în care Organizatorul constată că un câştigător nu a îndeplinit şi/sau nu a respectat condiţiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul îşi rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile şi beneficiile ce revin câştigătorului, fără ca Organizatorul să datoreze vreo despăgubire sau plată respectivului câștigător.
  3. Organizatorul nu are nici o obligaţie de a întreţine corespondenţa cu solicitanţii unor revendicări necâştigătoare ce apar ulterior acordării efective a premiilor oferite în cadrul acestei Campanii.
  4. Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru:
  1. Nici erorile furnizate de catre caștigători, nici acuratețea datelor de contact nu atrage răspunderea Agenției sau Organizatorului, acestea fiind în responsabilitatea exclusivă a Participanţilor. Ca atare, acesta nu are nici un fel de obligație in cazul furnizarii de catre Participanţi a unor date eronate care au dus la imposibilitatea acordării în condiții normale a premiului, la imposibilitatea identificării unui Câştigător, imposibilitatea înscrierii în Campanie datorită ilizibilității datelor personale, facturilor fiscale înscrise;
  2. Imposibilitatea unui Câştigător de a intra în posesia premiului dorit;
  3. Reclamațiile referitoare la premiul caștigat, ulterioare momentului semnării procesului verbal de predare – primire nu vor fi luate în considerare de catre Organizator;
  4. Orice erori de imprimare sau alte erori referitoare la factura înscrisă în Campanie;
  5. Situaţiile în care consumatorii achiziţionează în perioada Campaniei produse neparticipante;

 

SECȚIUNEA 13. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

  1. Prin prezentul Regulament, Organizatorul și Agentiile implicate în organizarea Campaniei se obligă să respecte prevederile:
  • REGULAMENTULUI (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor, in continuare „GDPR”) si Legea nr. 190 din 18 iulie 2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);
  • Ordonanței Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, republicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 603 din 31.08.2007, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legii 227/2015 privind Codul Fiscal cu modificările și completările ulterioare;
  • Codului Civil român, precum și a tuturor actelor normative în vigoare care se aplică derulării acestei campanii.
  1. Prin înscrierea în Campanie, Participanții sunt de acord cu toate prevederile Regulamentului și se obligă să le respecte ca atare, întelegând pe deplin toate efectele acestora. Drept urmare, în cazul în care vor câștiga, participanții acceptă ca, pentru îndeplinirea de către Organizator a obligațiilor impuse de art. 42, alin. (2) din Ordonanța de Guvern nr. 99/2000, numele acestora, premiul câștigat si localitatea acestora de resedinta vor fi făcute publice în condițiile menționate mai sus în prezentul Regulament. Aceste informații vor fi menținute atâta vreme cât este necesar pentru ca participanții să formuleze contestații și ca acestea să fie soluționate, durata indicata la art. 8.4 de mai sus, însă nu mai mult de 60 de zile.
  2. Înscrierea în Promoție, derularea și efectele acesteia implică colectarea și prelucrarea de date cu caracter personal. Datele personale care se colecteaza sunt:
  1. pentru Participanți: nume, prenume, localitate, număr telefon, adresa de e-mail
  2. pentru câștigător: nume, prenume, semnatura, numar de telefon, adresa de e-mail, copie CI (in cazul premiilor cu valoare mai mare de 600 RON)
  1.  Operatorul datelor personale (denumit in continuare „Operatorul”) enumerate la art. 10.3 de mai sus este Organizatorul Campaniei, D+I Activation Agency S.R.L.
  2. Scopul colectării și prelucrării datelor personale menționate la art. 10.3 de mai sus îl reprezintă: înscrierea în Campanie, derularea Campaniei, validarea câștigătorului, publicarea castigatorilor, atribuirea premiului, înmânarea premiului (direct sau prin curier rapid), beneficierea de premiul câștigat, soluționarea eventualelor reclamații referitoare la derularea Campaniei, formulate conform prevederilor din prezentul Regulament, precum și îndeplinirea de către Organizator și Imputerniciți a obligațiilor prevăzute de legislația în vigoare.
  3. Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim de a derula Campania, executarea contractului incheiat prin inscrierea voluntara a participantilor la Campanie si acceptarea de catre acestia a Regulamentului si a anexelor la acesta, realizarea obligatiilor legale ale Organizatorului, conform art. 6 (1) literele (a), (b), (c) si(f) din GDPR.
  4. În afară de Operator si, prin Împuterniciti, categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal colectate în virtutea Promoției sunt: Emilia Manole Expert Contabil.
  5. De asemenea, în virtutea art. 13, alin. (2) din GDPR, participanții sunt informați cu privire la colectarea datelor de către Operator, Împuternicit și celelalte categorii de profesioniști mentionați la art. 10.7 de mai sus. Datele cu caracter personal ale Participanților, altele decat castigatorii, vor fi păstrate exclusiv pe durata Promoției, urmând ca acestea să fie șterse din bazele de date ale Organizatorului, ale Împuternicitului și ale celorlalte persoane menționate la art. 10.7 de mai sus după scurgerea unui termen de 60 de zile de la finalizarea Promoției, cu excepția cazurilor în care pentru îndeplinirea unor obligații legale, a unor interese legitime ale Operatorului si/sau ale Împuternicitului și celelalte persoane mentionate la art. 10.7 de mai sus sunt necesare durate mai mari de păstrare. Ulterior, datele cu caracter personal ale Participanților vor fi șterse din sistemele și evidențele Operatorului și/sau Împuternicitului și ale celorlalte persoane mentionate la art. 10.7 de mai sus și/sau se vor lua măsuri pentru a le anonimiza, astfel încât identificarea Participanților în baza acestora să nu mai fie posibilă.
  6. Datele cu privire la câștigători, colectate în virtutea prezentei Promoții sunt stocate de către Operator și Împuternicit pentru o perioadă care nu va depăși prevederile impuse de legislația în domeniu, luându-se ca reper maxim termenul general de prescripție de 3 ani (art. 2.517 Cod Civil), iar în cazul datelor necesare pentru evidențele contabile, 10 ani de la data încheierii exercițiului financiar în cursul căruia au fost întocmite potrivit legislației contabile în vigoare.

Furnizarea de date cu caracter personal efectuată în virtutea prezentei Promoții reprezintă și o obligație contractuală (contractul, în acest caz, fiind reprezentat de relația dintre Organizator și participant ca urmare a înscrierii voluntare a acestuia în Promoție), participantul fiind obligat să furnizeze datele personale întocmai pentru a putea participa la Promoție, dar si o obligație legală, Organizatorul fiind obligat să solicite date personale pentru a respecta obligațiile impuse de legislația în vigoare (cum ar fi, dar fără a se limita la Codul Fiscal din 2015, Legea contabilității nr. 82/1991, O.G. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață). În cazul nerespectării acestor obligații contractuale și legale, persoanele doritoare nu se vor putea înscrie în Promoție, iar odată inscrise, dacă își retrag consimțământul, nu vor putea fi incluse în tragerea la sorți și nu vor putea beneficia de premiul pus în joc.

  1. Mai jos sunt descrise, pe scurt, drepturile pe care GDPR le conferă Participanților și câștigătorilor, în calitate de persoane vizate (“Persoanele Vizate”):
  1. Dreptul de acces la date

(1) Orice Persoana Vizată are dreptul de a obține de la Operator confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de către acesta. Obținerea confirmării se face în baza unei cereri scrise, datate și semnate, adresate Operatorului, trimise la adresa acestuia menționată la Secțiunea 1 din Regulament.

(2) Persoana Vizată are acces la următoarele informații:

  1. scopurile prelucrării;
  2. categoriile de date cu caracter personal vizate;

III. destinatarii sau categoriile de destinatari cărora datele cu caracter personal le-au fost sau urmează să le fie divulgate, în special destinatari din țări terțe sau organizații internaționale;

  1. acolo unde este posibil, perioada pentru care se preconizează că vor fi stocate datele cu caracter personal sau, dacă acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili această perioadă;
  2. existența unui proces decizional automatizat incluzând crearea de profiluri, menționat la articolul 22 alineatele (1) și (4) din GDPR, precum și, cel puțin în cazurile respective, informații pertinente privind logica utilizată și privind importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată.

 (3) Operatorul furnizează gratuit o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrării. Pentru orice alte copii solicitate de Persoana Vizată, operatorul poate percepe o taxă rezonabilă, bazată pe costurile administrative. În cazul în care Persoana Vizată introduce cererea în format electronic și cu excepția cazului în care Persoana Vizată solicită un alt format, informațiile sunt furnizate într-un format electronic utilizat în mod curent.

  1. Dreptul la rectificare: se referă la corectarea, fără întârzieri nejustificate, de către Operator a datelor cu caracter personal inexacte care o privesc pe Persoana Vizată. Persoanele Vizate au dreptul de a completa sau corecta datele cu caracter personal incomplete, inclusiv prin intermediul unei declarații suplimentare.
  2. Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”): Persoanele Vizate au dreptul de a solicita Operatorului ștergerea datelor cu caracter personal, fără întârzieri nejustificate, în cazul în care se aplica unul dintre următoarele motive:
  3. datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
  4. Persoana Vizată își retrage consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare;

III. Persoana Vizată se opune prelucrării ți nu există motive legitime care să prevaleze;

  1. datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
  2. datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale.
  3. Dreptul la restricționarea prelucrării poate fi exercitat în următoarele cazuri:
  4. Persoana Vizată contestă exactitatea datelor, pe o perioadă care permite Operatorului verificarea corectitudinii datelor;
  5. prelucrarea este ilegală, iar Persoana Vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea;

III. Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoana i le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanță;

  1. Persoana Vizată s-a opus prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale Operatorului prevalează asupra celor ale persoanei respective.
  2. În cazurile de mai sus, datele respective vor fi marcate și pot fi prelucrate de Operator și/sau Împuterniciții acestuia doar în anumite scopuri.
  3. Dreptul de a-și retrage consimțământul, atrăgând imposibilitatea de participare la Campanie Promoționale sau dacă se produce în timpul acesteia, imposibilitatea de validare și acordare a premiului.
  4. Dreptul la portabilitatea datelor: În cazul în care pe parcursul derulării Campaniei Promoționale și a efectelor acesteia Organizatorul se schimbă, Persoana Vizată are dreptul de a primi datele cu caracter personal care o privesc și pe care le-a transmis Organizatorului inițial  într-un mod structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și are dreptul de a solicita transmiterea directă a acestor date noului organizator, fără obstacole din partea Organizatorului inițial.
  5. Procesul decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri: Persoana Vizată are dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care o privesc sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă. Cele menționate anterior nu se aplică dacă prelucrarea automată este necesară încheierii sau executării unui contract cu Organizatorul, dacă Organizatorul are o autorizație în acest sens și dacă persoana vizată și-a dat consimțământul în mod explicit.
  6. Dreptul de a obiecta: Dreptul de a obiecta, pe motive legate de situația particulară a Persoanei Vizate în orice moment, față de prelucrarea datelor cu caracter personal ale acesteia. În cazul exercitării obiecțiunii la prelucrare, datele cu caracter personal ale Persoanei Vizate care formulează obiecțiunea nu vor mai fi prelucrate. Exercitarea acestui drept nu presupune niciun cost. Acest drept poate fi invalidat în special dacă prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru formalitățile aferente îndeplinirii unor obligații legale sau contractuale de către Operator și/sau Împuternicitul acestuia.
  7. Dreptul de a formula plângere: Dreptul de a formula o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (cu sediul in București, sector 1, Bdul. Gral Gheorghe Magheru nr. 28-30, cod poștal 010336, www.dataprotection.ro) în legătură cu aspecte legate de prelucrarea datelor cu caracter personal de către Operator și/sau Împuternicitul acestuia.
  1. Toate drepturile enumerate mai sus se exercită prin transmiterea unei cereri scrise, datate și semnate, la sediul Organizatorului, menționat în preambul, sau la adresa de e-mail protectiadatelor@provocareabrandurilor.ro

 

SECȚIUNEA 14. ÎNCETAREA/ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI

  1. Campania poate înceta inainte de termen, in cazul producerii unui eveniment ce constituie forță majoră sau caz fortuit, în accepțiunea art. 1351 și 1352 din Codul Civil.
  2. Campania mai poate înceta inainte de împlinirea perioadei stabilite, ori poate fi suspendată oricând în baza liberei deciziii a Organizatorului, cu condiția ca acestă să comunice în prealabil o astfel de situație.
  3. Dacă un eveniment de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întarziată, conform art. 1082 și 1083 Codul Civil. În cazul în care invoca forța majoră, Organizatorul este obligat să comunice existența acestuia participanților la Campanie, în termen de maxim 10 (zece) zile lucrătoare de la apariția cazului de forţă majoră.

 

SECȚIUNEA 15. LITIGII

  1. Eventualele reclamații legate de derularea Campaniei se pot trimite la campanii@provocareabrandurilor.ro pe în termen de maxim 2 zile de la data anuntarii castigatorilor. Dupa expirarea acestui termen, nu se va mai lua în considerare nicio reclamație.
  2. Agențiile vor formula un răspuns scris la sesizarea/reclamația înaintată în termen de 10 (zece) zile lucrătoare de la primirea sesizării/reclamației.
  3. Eventualele litigii aparute intre Organizator si participanti se vor rezolva pe cale amiabila.  În cazul în care soluționarea amiabilă nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.